måndag 7 mars 2011

Pappas dag

Idag är det den 7 mars, pappas dag! :) Grattis till han! saknar pappsi lite.. :/

JAG ORKAR SOM VANLIGT INTE GÖRA NÅGONTING PÅ MÅNDAGAR! Borde träna,
borde tvätta bilen, börja laga käk, höra av mig till ngn, tvätta kläder NÅT!!

Men det är måndag som betyder söndag ungefär så jag orkar inte!!

Den här veckan har kela inte jobbat. Det betyder alltså att jag har stått "själv" i baren. Chiefen hoppade in och ställde sig där lite när haN fick lust, Rebecka hoppade oxå in o hjälpte till när de blev mycket eller inte fanns nåt annat att göra. Rebecka säger själv att hon inget kAn men jag tycker hon är riktigt duktig att blanda till en drink sådär på frihand.. det suger jag på!
Måndag tisdag var jag ledig. Måndags kvällen spenderades på en make-up kurs.(kära vännen linn skulle lära sig sminka typ så jag satt modell..) Tisdag drog jag till GBG för att träffa älskade Malin som jag träffade uppe i norge när jag jobbade där. Hon följde med mig hem och sov här. Vin och taco-tisdag blev det! :D Onsdag fick ja jobba. Studentfest! Torsdag fick ja häpet nog ledigt för att dra ner till gbg igen o träffa Matilda som kom ner från sunne på ett besök hos mig o malin! Vi bowlade och drack och åt. Skit kul! Fredag lördag söndag var det bara att knega på.... as usul!

Jag vill jobba utomlands! VILL VERKLIGEN DET!!

Inga kommentarer: