fredag 11 mars 2011

eeh

Ååh tisdag var en sån underbar dag!
Jag vaknade av solen strålar och bestämde mig att ta tag i dagen direkt och drog iväg och tvättade bilen! Den blev SÅ fin. jag dammsög tillåme!

Senare under dagen fick jag följe av kela in till stan för att sitta på trappan vid torget och äta glass i vårsolen! Helt fantastiskt gott!! (erkänner ALDRIG att det var lite kallt och att utan kaffet hade mina fingrar frusit helt)
Vi bestämde oss för tacos mys och film-kväll!
Onsdag däremot kände jag att gud hånade mig när jag vaknade av ett konstigt ljud mot fönsterbrädan. Det snöade hysteriskt! Bilen var täckt av snö. I ren protest tänker jag inte köra bilen förän blasket och snön är borta och en sådan där underbar tisdag med solsken kommer igen. Träffade kela denna kväll oxå och för att få tankarna bort från snön så bjöd hon mig på en helt fantastisk drink hemma hos henne!! :D

Inga kommentarer: