måndag 28 februari 2011

phhhi

Idag har jag tränat! Crosstrainer, ländrygg, bröstrygg, axlar, bröst, biceps, triceps, mage och löpband. Ändå fick jag ont, typ träningsvärks-ont på framsidan smalbenet när jag i rask takt halvsprang in till stan för att möta upp kela. Konstigt. Jag tänkte köra lika hårt imorgon fast nedre delen av kroppen. plus mage och rygg då! :)


Kl 18 kila jag över till min kära vän Linn! Hon har börjat sälja Mary Kate-produkter och behövde mig som provningsdocka att testa produkter och lägga en make på. Jag fatta ingenting av de tiotusentals produkterna som kletades runt i mitt ansikte. Och all skit kallad smink. Jag som bara nöjer mig med simpel skit.. Men men.. sminkningen blev snygg och de va ganska skönt att bli ompysslad. Även om det inte alls ligger i mitt intresse! :)

Inga kommentarer: